• Gratis verzending v.a. €59,-
  • Levering binnen 1-2 werkdagen
  • Achteraf betalen mogelijk
8,9 5150 reviews

BESTELLEN BIJ DAKA.NL

- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Wat bedragen de verzendkosten?
- Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
- Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Daka?
Het plaatsen van een bestelling bij Daka kan snel en eenvoudig. Op deze manier plaats je een bestelling:
- Plaats een artikel in je winkelmandje door eventueel een maat te selecteren en klik op de grote gele knop "Plaats in winkelmandje >".
- Ga verder met winkelen, of klik op de winkelwagen bovenaan de pagina.
- Op de volgende pagina is het mogelijk om in te loggen wanneer je reeds een account hebt of om een nieuw account aan te maken. Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen.
- Controleer alle gegevens en kies de betaaloptie.
- Zodra de betaling op de volgende pagina succesvol is afgerond krijg je van ons een bevestings e-mail met daarin een samenvatting van je geplaatste bestelling.

Wat bedragen de verzendkosten?
Bij een bestelling van minimaal €95,- zijn de verzendkosten gratis. Bij een bestelling met een bedrag lager dan €95,- rekenen wij €4,95 verzendkosten.

De verzendkosten voor leveringen in België en Duitsland zijn gratis bij een minimale bestelwaarde van €150,-. Bij een bestelling lager dan €150,- rekenen wij €5,95 verzendkosten.

De overige landen waarnaar wij verzenden zijn:
Denemarken, Frankrijk, Groot-Britannië, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Zweden (verzendkosten €12,-)
Finland, Hongarije, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië (verzendkosten €17,-)

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als de bestelling geplaatst is ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging met alle gegevens. Zodra de betaling bij ons binnen is en alle producten op voorraad zijn zullen wij overgaan tot verzending. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen verzonden te hebben. Mocht een artikel onverhoopt niet voorradig zijn dan brengen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
PostNL zal namens ons voor de verzending zorgdragen. Wanneer er niemand thuis is op het moment dat de postbode het pakket bij je aanbied zal PostNL het pakket bij de buren proberen te bezorgen of de volgende dag nogmaals aanbieden. Wanneer het pakket voor de 2e maal niet kan worden afgeleverd, krijg je een kennisgeving van PostNL , waarop vermeld staat waar het pakket af te halen is, dit is vaak het dichtstbijzijnde postkantoor. Zo hoef je dus niet speciaal voor het pakket thuis te blijven.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Van al onze producten staat de prijs inclusief btw vermeld.