DOWNLOAD DE APP

VOORDELEN

Hoe profiteer je van de voordelen?

Veelgestelde vragen

Nog niet helemaal duidelijk? Geen punt!

Bekijk hier de vragen die anderen eerder hebben gesteld. Inclusief de antwoorden natuurlijk!  

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk alle veelgestelde vragen hier.

 

 

 

Lees hier de voorwaarden van het DAKA spaarprogramma.

Hoe word ik lid van een DAKA club? 

Heeft jouw sportvereniging, school of werkgever een partnership met DAKA? Dan kun je waarschijnlijk ook lid worden van een DAKA club. Gebruik hiervoor de unieke code die je hebt ontvangen van jouw vereniging, school of werkgever. Die code vul je in als je de juiste club hebt gevonden in de DAKA app of op daka.nl.  


Ik heb geen code om lid te worden van een DAKA club  

DAKA verstrekt de code aan jouw vereniging, school of werkgever. Zoek dus contact met de secretaris of het bestuur van jouw vereniging, school of werkgever. Wellicht ben je hier aan het begin van het seizoen of schooljaar geinformeerd? Met deze code kun je op dakanl of in de app lid worden van jouw DAKA club. 


Hoe maak ik gebruik van mijn clubvoordelen?  

Als je lid bent van een DAKA club dan geniet je automatisch van de voordelen. Het enige dat je moet doen is je barcode laten scannen aan de kassa of inloggen bij daka.nl. De voordelen worden dan automatisch verwerkt.  

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Geen punt. Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Op de pagina waar je normaal gesproken inlogt staat een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Houdt je inbox in de gaten, daar ontvang je verdere instructies. Kom je er niet uit dan kun je altijd contact opnemen met Kristel en Luika van de klantenservice. 


Ik wil mijn DAKA account verwijderen 

Dat zouden we natuurlijk jammer vinden. Als je ergens ontevreden over bent dan horen Kristel en Luika van de klantenservice dat graag. Of ben je onze e-mails zat? Je kunt je afmelden voor onze nieuwsbrief in je DAKA account. We willen je natuurlijk niet overbodig lastigvallen en proberen zo relevant mogelijk te communiceren.   
Wil je tóch jouw DAKA account verwijderen dan kun je dat doen in de DAKA app of dit laten weten aan de klantenservice. Als je dat doet dan verwijderen we je volledig uit onze database. Jouw opgebouwde shoptegoed en voordeelcoupons die op jouw DAKA account staan zijn dan ook echt weg-weg.  

Hoe meld ik me aan voor het DAKA Klantenprogramma?

Meedoen aan het gunstige DAKA Klantenprogramma is eenvoudig. Maak een DAKA account aan in de app of op daka.nl Nadat je geregistreerd bent en je DAKA profiel hebt ingevuld ben je klaar om te profiteren van het voordeel bij DAKA. Als je de persoonlijke barcode in de winkel laat scannen spaar je automatisch mee. Op daka.nl spaar je mee als je bent ingelogd bij een bestelling. 


Waarom heb ik een barcode nodig? 

Om ervoor te zorgen dat jij -en alleen jij- jouw opgebouwde shoptegoed kan verzilveren maken we gebruik van een persoonlijke barcode. Deze barcode zie ja na inloggen in de app of op daka.nl. Shop je online dan is inloggen voldoende om jezelf kenbaar te maken. Op die manier zorgen we ervoor dat je optimaal kan genieten van de voordelen van coupons en het Klantenprogramma.


Hoe verzilver ik een coupon?

Een coupon wordt door DAKA gekoppeld aan jouw DAKA account. Allereerst log je dus in op daka.nl of in de DAKA app. Als er een persoonlijke coupon voor jou klaarstaat zie je deze in het overzicht bij ‘account’. Op daka.nl zet je de coupon in bij stap 3: ‘OVERZICHT EN BETALEN’. De korting wordt ingezet na selecteren van de coupon. In de winkel laat je jouw barcode scannen. Deze staat in jouw account op daka.nl en in de DAKA app. Onze collega aan de kassa verwerkt jouw voordeel op de aankoop.  .

Wanneer bouw ik shoptegoed op? 

DAKA is blij met jou als klant. Daarom belonen wij aankopen in de winkels van DAKA én aankopen op daka.nl. Als je een DAKA account hebt geven we jou 4% shoptegoed op alle artikelen die niet afgeprijsd zijn. Dit shoptegoed voegen we toe aan jouw DAKA account. Zodra de retourperiode van 14 dagen voorbij is kun je dit shoptegoed inzetten bij je volgende aankoop. Het shoptegoed dat je inzet halen we dan van het totale aankoopbedrag af. Lekker meegenomen, toch? 


Hoe zet ik mijn shoptegoed in bij een aankoop? 

Open de DAKA app of ga naar daka.nl en log in. In jouw account-omgeving staat jouw persoonlijke barcode. Laat de barcode aan de kassa scannen en laat onze collega jouw shoptegoed inzetten. Het shoptegoed gaat van de totaalprijs af.    
Shop je online? Log dan in en gebruik jouw shoptegoed in de betaalstraat. In de stap ‘overzicht en betalen’ geef je zelf aan welke korting je wil ontvangen. Je kunt het totale shoptegoed inzetten of een deel daarvan.  


Kan mijn shoptegoed komen te vervallen? 

Ja, dat kan. Het shoptegoed is tot 12 maanden (één jaar) na aankoop geldig. Zet je het shoptegoed niet binnen die periode in dan zal het komen te vervallen. Dit geldt per aankoop, dus per aankoop heeft het gespaarde tegoed een eigen vervaldatum. Op tijd naar de winkel! 


Wat gebeurt er met mijn shoptegoed als ik artikelen terugbreng? 

Het ingezette shoptegoed wordt verdeeld over de aantal gekochte artikelen. Mocht één van de artikelen retour komen, dan wordt het over het artikel verrekende shoptegoed na retourverwerking teruggestort op het DAKA account. Aan de kassa gaat dit direct, stuur je online gekochte artikelen retour dan ontvang je het shoptegoed na verwerking terug op het DAKA account. 


Waar en wanneer zie ik mijn shoptegoed? 

Jouw shoptegoed staat in jouw account in de DAKA app. Ook als je inlogt op daka.nl vind je jouw shoptegoed in het account.  Je ontvangt het shoptegoed 14 dagen na je aankoop. Deze quarantaine periode hanteren we omdat de wettelijke retourtermijn dan verstreken is. Even geduld dus nog. Na 14 dagen kun je jouw shoptegoed online of in de winkel inzetten.  

Nieuwe klanten die een account hebben aangemaakt ontvangen 14 dagen na de eerste transactie een coupon ter waarde van € 5,-