• Gratis verzending v.a. €59,-
  • Levering binnen 1-2 werkdagen
  • Achteraf betalen mogelijk
8,9 5275 reviews

DE DAKA SERVICECARD

- Wat is de Daka Servicecard?
- Hoe werkt het spaarsysteem?
- Waar kan ik mij registreren?
- Waar kan ik een adreswijziging doorgeven?
- Overige vragen

 

Wat is de Daka Servicecard?
Voor vaste klanten doen we graag iets extra's. Om deze reden heeft Daka de Servicecard geïntroduceerd. Met de Servicecard profiteer je o.a. van een exclusief spaarsysteem waarmee je spaart voor een Daka waardecheque. Daarnaast zijn er regelmatige exclusieve acties voor kaarthouders zoals extra korting en koopavonden.
De Daka Servicecard is gratis aan te vragen bij de kassa in één van onze winkels.

Hoe werkt het spaarsysteem?
Bij iedere iedere € 25,- die je besteedt spaar je één spaarpunt met een waarde van € 1,-. Uitzondering hierop zijn speciale acties en artikelen die 50% of meer zijn afgeprijsd. Tweemaal per jaar, in april en oktober, wordt het spaartegoed vanaf 15 punten uitgekeerd. De waardecheque wordt via de post naar je opgestuurd. 

Heb je nog niet voldoende punten? Dan spaar je gewoon door, de spaarpunten vervallen niet*.

*Wanneer de Servicecard twee jaar niet gebruikt en/of geactiveerd is worden de spaarpunten afgeschreven.

Waar kan ik mij registeren?
Aanmelden voor een nieuwe Daka Servicecard is op dit moment nog niet mogelijk. Wij werken op dit moment hard aan een nieuwe omgeving waarbij de online en offline aankopen op 1 pas / account geregisteerd kunnen worden.

Waar kan ik een adreswijziging doorgeven?
Het is mogelijk om een wijziging van je contactgegevens door te geven via het e-mailadres servicecard@daka.nl

 

OVERIGE VRAGEN

Ik wil mijn Servicecard registreren, maar ik ben mijn activatiecode kwijt. Hoe kan ik de kaart registeren?
Stuur een e-mail naar servicecard@daka.nl om een nieuwe activatiecode aan te vragen. Binnen twee werkdagen zul je een nieuwe activatiecode opgestuurd krijgen.

Hoe kan ik zien of mijn aankopen zijn geregistreerd? 
Als op de kassabon je klantnummer staat vermeldt, zijn de aankopen geregistreerd. Onder aan de kassabon staat vermeldt hoeveel punten je gespaard hebt. Is de kassabon niet geregistreerd kun je deze bij een volgend bezoek aan een van winkels laten bijschrijven. Je kunt de kassabon tevens inscannen en mailen naar servicecard@daka.nl o.v.v. je klantnummer + Bijschrijven.

Kan ik inloggen met mijn Servicecard?
Nee, het is op dit moment niet mogelijk om in te loggen met de Servicecard. Als je een bestelling wilt plaatsen op de webshop moet je hiervoor een apart account aanmaken. Wij werken momenteel hard aan een nieuwe omgeving waarbij dit wel mogelijk zal worden.

Kan ik online mijn puntensaldo bekijken?
Nee, het is niet mogelijk om je puntensaldo online te bekijken. Je puntensaldo staat altijd onderaan de kassabon vermeldt. Daarnaast kan je bij de kassa je puntensaldo opvragen.

Ik heb een waardecheque ontvangen, maar de geldigheidstermijn is inmiddels verlopen. Kan ik deze nog besteden?
Nee, als de geldigheidstermijn is verlopen kun je de waardecheque niet meer besteden. De geldigheidstermijn staat altijd duidelijk vermeldt op de waardecheque en in de begeleidende brief. Het is dan ook niet mogelijk om een nieuwe waardecheque toegestuurd te krijgen of de spaarpunten weer te laten bijschrijven op je Servicecard.  

Bij uitzonderlijke omstandigheden, waardoor je de cheque niet hebt kunnen besteden, kun je contact opnemen via servicecard@daka.nl