• Gratis verzending v.a. €59,-
  • Levering binnen 1-2 werkdagen
  • Achteraf betalen mogelijk
8,9 5150 reviews

KLACHTENPROCEDURE

Niet tevreden?

Uiteraard zoen wij ons uiterste beste om je goed en snel van dienst te zijn. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een van onze producten of onze dienstverlening. Neem in dit geval contact met ons op via onze contactpagina of met één van onze winkels. 

Je kunt een klacht betreffende een product of dienstverlening melden op de volgende manieren:
- Stuur een e-mail met de klacht naar webshop@daka.nl
- Stuur een brief met de klacht naar:
Daka Sport Webshop
Abraham van Stolkweg 84
3041JA Rotterdam
Nederland
Zodra wij de klacht ontvangen hebben krijg je binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst. Je krijgt binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijk antwoord over de afhandeling van de klacht. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (of via www.sgc.nl). Tevens kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Voor alle producten die de consument bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Voor de meeste producten geldt daarnaast ook een fabrieksgarantie (welke verschilt per fabrikant). Hierbij heeft Daka een loketfunctie. Deze garantie van de fabrikant doet niets af aan de wettelijke garantie.
De termijn van de garantie verschilt per merk. In geval van garantieproblemen wordt dit per situatie bekeken en wordt er eventueel een oplossing geboden.

De garantie vervalt wanneer:

- de klant zelf heeft getracht een gebrek te herstellen
- de klant de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd
- het artikel niet gebruikt heeft waarvoor dit bestemd is