DAKA.nl gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen.
Lees meer
Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Meer informatie? Bekijk onze cookies pagina
Zoek naar producten...
Pagina terug

Update: 01/03/2021

We moeten elkaar even missen...

Maar onze webshop blijft gelukkig 24 uur per dag geopend! Speciaal voor deze uitzonderlijke omstandigheden hebben wij de retourperiode verlengd. Ook rekenen wij geen verzendkosten voor online bestellingen vanaf 50 euro. Houd rekening met een langere levertijd vanwege drukte in ons magazijn en bij PostNL. De levertijd is momenteel 1 tot 7 werkdagen.

Call & Collect | Shop op afspraak

Ook in deze periode staan we voor jou klaar. Jouw bestelling snel in huis? Je kunt kiezen voor Call & Collect óf je kunt shoppen op afspraak.

Call & Collect

√ Persoonlijk advies en keuze uit het lokale assortiment
√ Afhalen binnen één werkdag

Meer informatie over Call & Collect

Shoppen op afspraak

√ Selecteer een DAKA-filiaal
√ Waar ga jij voor? Selecteer de dienst
√ Kies een datum en tijdstip
√ Wij kijken uit naar je komst!

Meer informatie over Shop op afspraak

Blijf in beweging, juist nu!

De sportscholen zijn dicht en we zijn meer thuis. Maar dit betekent niet dat we niet kunnen blijven bewegen! Juist nu is het belangrijk om fit te blijven en je conditie op peil te houden.

Wij staan voor je klaar

Zorg goed voor jezelf en, waar mogelijk, voor de mensen om je heen. Wij hopen dat we je weer snel én in goede gezondheid mogen ontvangen in één van onze filialen.

Met sportieve groeten,
Het DAKA-team

Veelgestelde vragen

Zijn de winkels open?

Tot onze grote spijt zijn wij genoodzaakt tijdelijk onze deuren te sluiten.  Gelukkig blijft onze webshop 24 uur per dag geopend.

Goed nieuws! Het is nu mogelijk om te shoppen op afspraak. Meer informatie vind je hier.

Ik heb een jas of ander item ter reparatie naar een filiaal gebracht. Kan ik deze ophalen?

Helaas is het niet mogelijk jouw item op te halen bij het desbetreffende filiaal. Neem contact op met de Klantenservice. Samen zoeken wij naar een passende oplossing!

Een artikel is alleen in een filiaal op voorraad. Kan ik deze in het desbetreffende filiaal ophalen? 

Zeker! Je kunt hierbij kiezen voor Call & Collect. Meer informatie vind je hier.

Wat is het retourtermijn van een filiaal aankoop?

Wij hebben onze retourperiode aangepast. Het is mogelijk om een filiaalaankoop tot 2 weken na het heropenen van de winkels terug te brengen of te ruilen.

Ik wil een artikel uit de winkel omruilen of terugbrengen. Is dit mogelijk?

Helaas is dat niet mogelijk. Wij hopen je snel weer te mogen ontvangen in één van onze filialen.

Kan ik mijn winkel aankoop per post retourneren? 

Helaas is dat niet mogelijk. Wij hopen je snel weer te mogen ontvangen in één onze filialen.

Mijn winkelaankoop vertoont gebreken. Wat kan ik doen?

Helaas is het op dit moment niet mogelijk onze winkels te bezoeken. Wij hopen je snel weer te mogen ontvangen in één onze filialen. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Wat is de levertijd van mijn online bestelling? 

Houd er rekening mee dat de bezorgtijden van PostNL langer kunnen zijn dan je gewend bent.  Voorlopig hanteren wij de levertijd zoals vermeld staat op onze website. Dit zullen wij aanpassen als PostNL deze levertijd niet meer kan garanderen.

Kan ik met online bestellen kiezen voor een afleverpunt?

Het is mogelijk om jouw bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt. 

Kan ik mijn pakket in Duitsland of België nog wel ontvangen met een lockdown?

Momenteel communiceert PostNL dat een internationale levering vertraging kan oplopen.

Kan ik het afleveradres van mijn online bestelling wijzigen naar een thuisadres? 

Neem contact op met onze Klantenservice en wij kijken wat er mogelijk is.

Kan ik mijn online bestelling nog steeds gratis bij een UPS punt retourneren?

Sommige bedrijven die een UPS Access Point-locatie zijn, sluiten hun deuren of passen de openingstijden aan vanwege het coronavirus. De UPS Global Locator wordt in realtime bijgewerkt om de dichtstbijzijnde, beschikbare locaties weer te geven. 

Hoe kan ik kleding bestellen en betalen met mijn Rotterdampas-tegoed?

Helaas is het niet mogelijk om een online aankoop te betalen met je Rotterdampas. Dit is alleen in onze filialen mogelijk wanneer deze weer geopend zijn.